Klachten-regeling

GO wil jou graag verder helpen. Wat doe je als je niet tevreden bent over onze hulp?

GO doet haar uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen. We stemmen jouw traject met je af en overleggen elke stap. We luisteren naar jou en vinden jouw ontwikkeling het belangrijkst.

Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent. Dit bespreek je dan eerst met jouw behandelaar. We proberen samen tot een oplossing te komen. Kom je er niet uit? Dan kan een collega-behandelaar bemiddelen. Ook kun je overwegen om een officiële klacht in te dienen.

 

Hoe doe ik dat?

De behandelaren van GO zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Gz-psychologen (NVGzP) en de Nederlandse vereniging van pedagogen (NVO). Op de websites van NVGzP en NVO kun je de volledige klachtenregeling lezen. 

Ben je van mening dat er niet is gehandeld naar de gedragscode? Dan kun je een klacht indienen bij het College van Toezicht.

Wil je hulp bij het indienen van een klacht?
Dan kun je terecht bij Zorgbelang Nederland.

WhatsApp chat